mandag den 4. oktober 2010

Hæk'let - grundkursus i hækling

Begynderkursus for hækleinteresseret

Opdatering:  få pladser tilbage!!!

Kurset er primært tiltænkt ting til børn, eksempelvis legemad og legetøj. På den måde introduceres de gægse maske typer.

Hæklet isbjørneisHæklet hotdog

Kurset afholdes d. 12. dec. 2010, fra kl. 10:00 - 15:00, i Køng på Sydsjælland. Der er plads til 6 deltagere, først til mølle.

Undervisere:
Laura Linder - Busters mors verden
Sarah Urgaard - Dandylion

Vi kan kontaktes på haeklekursus@live.dk
Alle spørgsmål er velkomne!

Pris:
I alt 475,-
Der betales ved tilmeldning, tilmeldningen er bindende og derfor refunderes pengene ikke.

Adressen tilsendes på mail, ved tilmeldning!

Forudsætninger for at deltage:
Lysten til at hækle og gå på mod.

Prisen er inklusiv:

en startpakke, som indeholder:
  • Sys Fredens "Hækleskole"
  • Hæklenål
  • 2 valgfrie hæklevejlednig
Vi sørger for:
  • garn
  • hæklevejledninger
  • frokost, kaffe/the, snacks med mere
Du skal medbringe:
  • En (broder) saks
  • En stoppenål

Tilmeldningsfristen er den 1. dec. 2010. Tilmeldningen sker til haeklekursus@live.dk

vi håber på stor opbakning! :)

Sarah og Laura

7 kommentarer:

  1. Fantastisk god ide´. Vil rigtig gerne lære at hækle en dag så jeg har meldt mig som fast læser og glæder mig til at følge med og se hvad i finder på! Tror desværre ikke lige det kommer til at passe i december.
    Kh Line

    SvarSlet
  2. Uhh det frister, men december er stort set besat allerede. Håber dog I kommer med et i løbet af foråret også.

    Hilsen Stine

    SvarSlet
  3. Super idé!! :) Desværre er december heller ikke så god for mig, så jeg stemmer også på foråret, hvor jeg ikke længere ammer :)

    SvarSlet
  4. Jeg vil også super gerne deltage, men jeg har allerede booket den 12. ud. Deltager gerne på et senere tidspunkt.

    SvarSlet
  5. De fine hælkenåle I bruger som "logo", ved I hvor jeg kan købe dem. Jeg kan finde nogle ergonomiske der hedder Clover, men de er ikke i de funky farver som jeres :)

    På forhånd tak.

    SvarSlet
  6. Har straks meldt mig som fast læser i håb om en kursus dag en dag hvor jeg kan. (Og tættere på københavn :-)) Kh Johanne

    SvarSlet
  7. Klar med på på et kursus, hvis det kan blive til foråret...........
    Dine pædagogiske evner vil godt nok komme på prøve, men håber de holder;-)
    Bilen holder i tomgang og er klar til at køre syd på.
    Kh Pia

    SvarSlet

Skriv gerne en kommentar evt. med ønsker om emner eller temaer :)